UDSOLGT – ​Send en mail til info@fyrværkeribrancheforeningen.dk, hvis du ønsker at komme på venteliste.

Festfyrværkerkursus

​Dato: 15. april 2024

Scenefyrværkere mandag den 15. april – onsdag den 17. april.

Festfyrværkere mandag den 15. april – fredag den 19. april.

Up-grade onsdag den 17. april – fredag den 19. april.

Se mere her

Scenefyrværkere 2½ dag

Festfyrværkere 5 dage
Up-grade 2 ½ dag

Scene-/og festfyrværkere
Starter samlet mandag morgen og afslutter med skriftlig, teoretisk scenefyrværkerprøve om eftermiddagen.

Festfyrværkerne

Fortsætter herefter og afslutter fredag eftermiddag med både en teoretisk og praktisk prøve.

Up-grade til festfyrværker

​Kursus henvender sig til scenefyrværkere, der ønsker et up-grade til festfyrværker.

Forudsætningen er en gyldig scenefyrværkergodkendelse efter den nye uddannelse.

Kursisten følger festfyrværkeruddannelse fra onsdag middag til fredag og skal bestå den teoretiske og praktiske del i forbindelse med festfyrværkeruddannelsen. Kræver 10 afskydninger under forskellige forhold inden godkendelse og bevis udstedes.

Frist for tilmelding:
14 dage før kursusstart.

​Kursusmateriale:

Udleveres på kursus.

Idet lovgivningen den samlede lovgivning er omfattende udleveres denne på USB-stik på kursus, hvorfor en er PC påkrævet. Såfremt det ønskes kan lovgivningsmaterialet fremsendes per e-mail inden kursusstart.

Specielle forhold:​

Hvis der er specielle forhold, vi skal være opmærksomme - eksempelvis læsehjælp til prøven, bedes du informere herom ved tilmelding.

Tilmelding:

Udfyld formular nederst på siden.

Kursusafgift

• Scenefyrværker kr. 7.500 excl. moms (kr. 9.375.00 inkl. moms).
  • Festfyrværker kr. 14.000 excl. moms (kr. 17.500 inkl. moms).
  • Up-grade kr. 6.500 excl. moms (kr. 8.125,00 inkl. moms)
  • Reeksamen kr. 1.000 excl. moms (kr. 1.250 inkl. moms).

Som nyuddannet scene-/festfyrværker kan man deltage gratis i 1 år i dette forum. Via forummet modtager man samme information som medlemmerne af brancheforeningen, dvs. nyhedsbreve og generel information samt mulighed for at deltage i evt. temadage.

Man tilbydes at deltage i foreningens generalforsamling som tilhører (mod betaling – men gratis for medlemmer) – dvs. uden at være berettiget til at deltage i afstemninger.

Konto:

Nordea